понеділок, 9 листопада 2009 р.

# shutdown

Купа повідомлень у онлайні -
Справді, що тут скажеш: парадокс.
Ти там є? - Читаю запитання, -
Ти ображена?.. Ну де ти, Fox?!

І від щастя серце б калатало,
Якби в мене ще воно було.
Я завжди лише тебе шукала.
А тепер назавжди все одно.

- Все мовчиш? - Ну що ж у тебе сталось?
А у мене крається душа.
Ти пробач, що я не попрощалась,
Що без попередження пішла.

Йдуть години. Я перед екраном.
Хоч тепер я спіріт - просто дух.
Тіло в кріслі. Поза бездоганна.
Я не відповім - не маю рук.

Смайли. Ти образився. Я знаю.
Та у мене вже немає  сліз.
Написала б, що тебе кохаю,
Тільки я ніде й водночас скрізь.

Ти мені тепер уже не пишеш.
Друга ночі - переходиш в офф.
В темряві стою, посеред тиші.
Бачу твій пропущений дзвінок.

Ранок. - Де ти? - Знову запитання.
Тиша. Просто ти іще не знав,
Що тоді, ще будучи в онлайні,
Я назавжди перейшла в shutdown.

Немає коментарів:

Дописати коментар