суботу, 23 березня 2013 р.

Молитва

Не дай звернути з вірного шляху,
Направ, підтримай, серцю дай надії.
Я долю не прошу собі легку,
Я тій, що є, радію як умію.

Не дай бажати те, що не моє,
Не дай робити те, що не від серця,
Позбав від тих, хто хитрощі снує,
А в очі лицемірно другом зветься.

Навчи, як не образити того,
Хто щиро мені Душу відкриває,
Як не згубити бачення свого,
Й ділитися усим, що відчуваю.

Навчи як позбавлятись від думок,
Які могли б комусь завдати шкоди.
Дай мудрості виносити урок
З усього, що в життя моє приходить.

Дай впевненості в діях і словах,
Дай мужності залишитись собою,
Я вірю: все лише в моїх руках,
І знаю те, що Ти завжди зі мною.
23.03.2013


2 коментарі:

  1. Isetta, - дуже гарний вірш) ...він знаходить відклик прямо в серці

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Я лише записала те, що мені говорило моє серце...

      Видалити